Offline üzletben vásárolt termékek cseréje

2016.12.27. 

Sajnos megeshet, hogy a karácsonyi meglepésnek szánt ajándék nem nyerte el az ajándékozott tetszését, esetleg nem jó a mérete, nem tetszik a színe, vagy csupán már van hasonló darabunk, így szeretnék a terméket visszacserélni.

 

Fontos tudni, hogy amennyiben a terméket boltban/üzletben vásároltuk, abban az esetben minőségileg tökéletes termék esetén (csak, mert nem megfelelő a méret, nem tetszik a termék színe) az eladó nem köteles a terméket kicserélni. Jó hír viszont, hogy a legtöbb üzlet a fogyasztók elégedettsége érdekében önként kicseréli a terméket, amennyiben a termék nem nyerte el az ajándékozott tetszését és általában felajánlják a termék árának levásárlási lehetőségét is.

 

Amennyiben az üzlet hajlandó a termék ki-, illetve visszacserélésére, akkor az alábbiakra célszerű figyelni:

• Blokk, vagy számla megléte, hiszen ezzel tudjuk igazolni, hogy a terméket az adott üzletben vettük;

• Lehetőség szerint a terméket eredeti csomagolásban, tiszta állapota vigyük vissza;

• Amennyiben a terméket kipróbáltuk és nem tetszik, abban az esetben tovább nem használjuk, hiszen használat közben karcolódhat, megsérülhet;

• A termékről (legyen az ruhanemű, vagy műszaki cikk) ne hiányozzon a címke;

• A terméket az összes hozzátartozó kellékkel együtt becsomagolva vigyük vissza,

 

További hasznos információk a Blog bejegyzések menüpontban.

Ügyfél fiók